Konferencja i wydarzenia jej towarzyszące odbędzie się w Gmachu Głównym AE (budynek A) przy al. Niepodległości 10, we wtorek 15 kwietnia od godziny 10. Swoje wykłady i prezentacje przedstawią m.in.: Arkadiusz Kasprzak (Wiceprezes KKS Lech Poznań), Piotr Matecki (zastępca Dyrektora ds. Marketingowych), Jarosław Kiliński (Prezes Stowarzyszenia Wiara Lecha") oraz pracownicy naukowi AE.
Celem konferencji jest przedstawienie procesu zarządzania, zarówno klubem - od wewnątrz - z gabinetów rządzących Lechem, jak i w jego otoczeniu - w podmiotach z Kolejorzem powiązanych (stowarzyszenie kibiców, sklep, media). Bardzo ważnym aspektem istnienia każdej firmy, a więc i klubu jest wizerunek. Mówi się, że pod względem promocji i marketingu Lech jest najmocniejszy w Polsce - przekonamy się, w czym tkwi tajemnica sukcesu. Gośćmi specjalnymi będą piłkarze Kolejorza" z Piotrem Reissem na czele.
Równolegle do wykładów seminaryjnych zaprezentowane zostaną:
stoisko klubowe, m.in. dające możliwość zakupu pamiątek Lecha, również z logo AE
stoisko Energia Lecha" - nowy produkt firmowany znakiem Kolejorza"
ulotki oraz materiały promocyjne - rozdawane przez hostessy z grupy tanecznej Kolejorz Girls" oraz poznańskiego Koziołka, znanego ze stadionu przy ul. Bułgarskiej
występ grupy tanecznej Kolejorz Girls"
pokaz slajdów oraz fragmenty meczów Lecha Poznań
inne akcje promocyjne
Zgłoszenia (imię, nazwisko, instytucja, nr telefonu, blok tematyczny (1,2,3,4) oraz adres e-mail) prosimy przesyłać na adres dzienlecha@gmail.com
więcej:
Plan konferencji
Moderator: dr Zygmunt Waśkowski
10.00 Otwarcie konferencji JM prof. Dr hab. Witold Jurek, Rektor Akademii Ekonomicznej Poznań
10.10 Klub piłkarski jako podmiot gospodarczy - Arkadiusz Kasprzak, Wiceprezes KKS Lech Poznań
10.30 Koncepcje rozwoju merchandisingu sportowego Maciej Chłodnicki, Dział Merchandisingu KKS Lech Poznań
10.50 Moderowana dyskusja
11.10 Przerwa występ grupy tanecznej Kolejorz Girls
11.30 Marketing i jego rola w kształtowaniu kontaktów z klientem Piotr Matecki, Zastępca Dyrektora ds. Marketingowych
12.00 Programy lojalnościowe jako przykład budowania trwałej relacji z klientem Studenckie Koło Naukowe Sales Management wraz z opiekunem dr Piotrem Kwiatkiem
12.20 Moderowana dyskusja
12.40 Przerwa występ grupy tanecznej Kolejorz Girls
13.00 Otoczenie klubu piłkarskiego mgr Paweł Zeller
13.20 Stowarzyszenie Wiara Lecha i jego rola w kształtowaniu kontaktów z kibicami Jarosław Kiliński, Prezes Stowarzyszenia Wiara Lecha
13.35 Moderowana dyskusja
13.50 Przerwa poczęstunek
14.00 Kształtowanie pozytywnego wizerunku piłkarza dr Marcin Chłodnicki
14.20 Moderowana rozmowa z gośćmi specjalnymi, zawodnikami klubu KKS Lech Poznań, Piotrem Reissem, Bartoszem Bosackim oraz Rafałem Murawskim
15.00 Zakończenie konferencji
Next matches
Sunday
09.02 godz.17:30Recommended
Subscribe