Poniedziałkowe spotkanie 29. kolejki PKO BP Ekstraklasy pomiędzy Lechem Poznań a Cracovią oglądało na żywo blisko 30 tysięcy kibiców. Wśród nich znalazła się grupa 31 mieszkańców wspólnoty Fundacji Pomocy Wzajemnej "Barka" oraz uczestników programów społeczno-reintegracyjnych organizowanych przez "Barkę". Otrzymali oni darmowe wejściówki na mecz, a dla niektórych z nich była to pierwsza wizyta na Enea Stadionie!
- W ramach naszych codziennych działań z zakresu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu - przyp.red.) podejmujemy współpracę z wieloma organizacjami, których cele statutowe są zbieżne z naszą misją - mówi Piotr Jaraszkiewicz z działu marketingu wizerunkowego Kolejorza. - Chcemy wspierać lokalną społeczność na wielu płaszczyznach, przede wszystkim promując aktywny tryb życia oraz zdrowe nawyki, ale także wykorzystując siłę marki Lecha Poznań do pomocy potrzebującym. Cieszymy się, że podopieczni fundacji "Barka" mogli przeżyć z nami tyle radosnych chwil podczas meczu z Cracovią - dodaje.
Przypomnijmy, że Fundacja Pomocy Wzajemnej "Barka" istnieje od 1989 roku. Jej celem jest rozwój społeczny grup marginalizowanych, zapewnienie im szansy odbudowy życia przez stworzenie programu pomocy wzajemnej, edukacji, rozwoju przedsiębiorczości w społeczeństwie obywatelskim.
Zapisz się do newslettera