Tam, gdzie jest sport, tam są emocje. A skoro tak, to znaczy, że jest super! Superbet, jeden z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, startuje z nową, efektowną kampanią "Jednym słowem: Super", której celem jest podkreślenie, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu!
Nowa komunikacja marki to ukłon w stronę wszystkich fanów sportu - zarówno młodszych, jak i starszych. - Szukaliśmy świeżego pomysłu, który pozwoli nam spiąć działania we wszystkich kanałach i skuteczniej dotrzeć do młodszych grup odbiorców, ale jednocześnie - poprzez naszych ambasadorów i szczyptę humoru - będzie również atrakcyjny dla bardziej doświadczonych kibiców - mówi Katarzyna Gawlik, Marketing Director Superbet Polska.
Za koncept i nadzór kreatywny odpowiada Punchline Agency, a produkcją kampanii w reżyserii Michała Korzewskiego zajęła się Papaya Films z postprodukcją Badi Badi. - W branży bukmacherskiej mamy niemałe doświadczenie, tym bardziej ucieszyliśmy się na ten przetarg - dodaje Michał Krygier, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Punchline Agency.
Co interesujące kampania została stworzona na podstawie badań wśród klientów, w tym przedstawicieli pokolenia Z, co sprawia, że jest wyjątkowo trafna i dopasowana do oczekiwań odbiorców. - Nie chcemy robić produktu oderwanego od klienta. Klient jest naszą obsesją, wsłuchujemy się w jego głos i chcemy jak najlepiej odpowiadać na jego potrzeby. Dlatego tworząc również i tą kampanię, badaliśmy wcześniej koncept kreatywny i oczekiwane kierunki komunikacji - zdradza Katarzyna Gawlik.
Spot reklamowy przenosi widzów w świat sportowych uniesień. Jest euforia, ale też zawód - jak to w prawdziwym życiu, nie brakuje też zaskakujących sytuacji - jest więc tu wszystko, co czyni kibicowanie tak ekscytującym.
W kampanii ponownie, jak w poprzednich spotach reklamowych marki, zobaczymy ambasadorów Superbet: Mateusza Borka, Jerzego Dudka i Sławomira Peszkę. Ich obecność nadaje przekazowi autentyczności i sprawia, że Superbet jeszcze mocniej kojarzy się ze sportem. Badania jednoznacznie potwierdziły, że obecność ambasadorów jest już domeną marki, jest bardzo doceniana i oczekiwana przez odbiorców. W spocie wykorzystana została także autentyczna bramka Adriana Błąda - wybrana najlepszą bramką rundy jesiennej w Ekstraklasie.
Marka jest jednym z najaktywniejszych sponsorów w polskiej piłce - logo firmy widnieje na koszulkach trzech klubów Ekstraklasy, co jest bezprecedensowym wydarzeniem na rynku sponsoringowym i znalazło także swoje miejsce w tej kampanii. - To bezprecedensowa sytuacja, nigdy wcześniej żaden sponsor nie był obecny na frontach trzech ekstraklasowych koszulek. Jesteśmy z tego dumni i chcieliśmy to także zaznaczyć w naszym spocie. W każdym z klubów staramy się przeprowadzać szereg aktywacji, które sprawią, że wyjście na stadion będzie przeżyciem, które po powrocie do domu fani opiszą jednym słowem: SUPER - mówi Bartosz Malaka Head of Marketing & Sponsorship w Superbet Polska.
W kampanii nie zabraknie więc spotów reklamujących produkty marki, które podnoszą emocje związane z typowaniem. Superprzewaga sprawia, że kupon może zostać rozliczony jako wygrany już przy odpowiedniej przewadze i niezależnie od końcowego wyniku, superboosty, które biją ostatnio rekordy popularności, zwiększają kursy wybranych wydarzeń, betbuilder pozwala na łączenie różnych zdarzeń w jednym zakładzie w tym także tych live, a nowy superbonus zwiększa wygrane na kuponie nawet do 100%. - "Jednym słowem: Super" to nie tylko hasło kampanii. To koncept, który pozwala nam szeroko eksplorować spektrum emocji towarzyszących fanom sportu, a jednocześnie efektownie komunikować naszą ofertę produktową - podkreśla Bartosz Malaka.
Start kampanii "Jednym słowem: Super" otwiera dla Superbet nowy rozdział w działaniach marketingowych na 2025 rok. Firma, która już trzeci rok z rzędu zdobywa tytuł najlepszego bukmachera w Polsce, nie zamierza zwalniać tempa. - Mamy świetny, pełen energii i kreatywności zespół, który stale się rozwija. Kolejne sukcesy tylko nas napędzają do dalszej pracy i podnoszenia poprzeczki. Start tej kampanii to dopiero początek, a przed nami jeszcze wiele ekscytujących działań – podsumowuje Katarzyna Gawlik.
Superbet zapowiada również szereg działań brandowych, które jeszcze bardziej wzmocnią przekaz nowej kampanii i sprawią, że rok 2025 upłynie pod znakiem sportowych emocji na najwyższym poziomie.
Zapisz się do newslettera