2025-03-17 16:49 Lech Poznań

Superbet startuje z nową, efektowną kampanią

Tam, gdzie jest sport, tam są emocje. A skoro tak, to znaczy, że jest super! Superbet, jeden z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, startuje z nową, efektowną kampanią "Jednym słowem: Super", której celem jest podkreślenie, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu!

Emocje, które łączą pokolenia

Nowa komunikacja marki to ukłon w stronę wszystkich fanów sportu - zarówno młodszych, jak i starszych. - Szukaliśmy świeżego pomysłu, który pozwoli nam spiąć działania we wszystkich kanałach i skuteczniej dotrzeć do młodszych grup odbiorców, ale jednocześnie - poprzez naszych ambasadorów i szczyptę humoru - będzie również atrakcyjny dla bardziej doświadczonych kibiców - mówi Katarzyna Gawlik, Marketing Director Superbet Polska.

Za koncept i nadzór kreatywny odpowiada Punchline Agency, a produkcją kampanii w reżyserii Michała Korzewskiego zajęła się Papaya Films z postprodukcją Badi Badi. - W branży bukmacherskiej mamy niemałe doświadczenie, tym bardziej ucieszyliśmy się na ten przetarg - dodaje Michał Krygier, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Punchline Agency.

Co interesujące kampania została stworzona na podstawie badań wśród klientów, w tym przedstawicieli pokolenia Z, co sprawia, że jest wyjątkowo trafna i dopasowana do oczekiwań odbiorców. - Nie chcemy robić produktu oderwanego od klienta. Klient jest naszą obsesją, wsłuchujemy się w jego głos i chcemy jak najlepiej odpowiadać na jego potrzeby. Dlatego tworząc również i tą kampanię, badaliśmy wcześniej koncept kreatywny i oczekiwane kierunki komunikacji - zdradza Katarzyna Gawlik.

Sportowe emocje w najlepszym wydaniu

Spot reklamowy przenosi widzów w świat sportowych uniesień. Jest euforia, ale też zawód - jak to w prawdziwym życiu, nie brakuje też zaskakujących sytuacji - jest więc tu wszystko, co czyni kibicowanie tak ekscytującym.

W kampanii ponownie, jak w poprzednich spotach reklamowych marki, zobaczymy ambasadorów Superbet: Mateusza Borka, Jerzego Dudka i Sławomira Peszkę. Ich obecność nadaje przekazowi autentyczności i sprawia, że Superbet jeszcze mocniej kojarzy się ze sportem. Badania jednoznacznie potwierdziły, że obecność ambasadorów jest już domeną marki, jest bardzo doceniana i oczekiwana przez odbiorców. W spocie wykorzystana została także autentyczna bramka Adriana Błąda - wybrana najlepszą bramką rundy jesiennej w Ekstraklasie.

Superbet coraz bardziej obecny w polskim sporcie

Marka jest jednym z najaktywniejszych sponsorów w polskiej piłce - logo firmy widnieje na koszulkach trzech klubów Ekstraklasy, co jest bezprecedensowym wydarzeniem na rynku sponsoringowym i znalazło także swoje miejsce w tej kampanii. - To bezprecedensowa sytuacja, nigdy wcześniej żaden sponsor nie był obecny na frontach trzech ekstraklasowych koszulek. Jesteśmy z tego dumni i chcieliśmy to także zaznaczyć w naszym spocie. W każdym z klubów staramy się przeprowadzać szereg aktywacji, które sprawią, że wyjście na stadion będzie przeżyciem, które po powrocie do domu fani opiszą jednym słowem: SUPER - mówi Bartosz Malaka Head of Marketing & Sponsorship w Superbet Polska.

Superbet - lider innowacji w branży

W kampanii nie zabraknie więc spotów reklamujących produkty marki, które podnoszą emocje związane z typowaniem. Superprzewaga sprawia, że kupon może zostać rozliczony jako wygrany już przy odpowiedniej przewadze i niezależnie od końcowego wyniku, superboosty, które biją ostatnio rekordy popularności, zwiększają kursy wybranych wydarzeń, betbuilder pozwala na łączenie różnych zdarzeń w jednym zakładzie w tym także tych live, a nowy superbonus zwiększa wygrane na kuponie nawet do 100%. - "Jednym słowem: Super" to nie tylko hasło kampanii. To koncept, który pozwala nam szeroko eksplorować spektrum emocji towarzyszących fanom sportu, a jednocześnie efektownie komunikować naszą ofertę produktową - podkreśla Bartosz Malaka.

Rok pełen sportowych emocji

Start kampanii "Jednym słowem: Super" otwiera dla Superbet nowy rozdział w działaniach marketingowych na 2025 rok. Firma, która już trzeci rok z rzędu zdobywa tytuł najlepszego bukmachera w Polsce, nie zamierza zwalniać tempa. - Mamy świetny, pełen energii i kreatywności zespół, który stale się rozwija. Kolejne sukcesy tylko nas napędzają do dalszej pracy i podnoszenia poprzeczki. Start tej kampanii to dopiero początek, a przed nami jeszcze wiele ekscytujących działań – podsumowuje Katarzyna Gawlik.

Superbet zapowiada również szereg działań brandowych, które jeszcze bardziej wzmocnią przekaz nowej kampanii i sprawią, że rok 2025 upłynie pod znakiem sportowych emocji na najwyższym poziomie.

Next matches

Saturday

29.03 godz.20:15
Śląsk Wrocław
vs |
Lech Poznań

Saturday

05.04 godz.20:15
Lech Poznań
vs |
Korona Kielce

Recommended

Newsletter

Subscribe

More

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

We use cookie files

We use cookies that are necessary for visitors to our website to take advantage of the services and features available. We also use cookies from third parties, including analytics and advertising cookies. Detailed information is available in "Cookie Policy". In order to change your settings, please use the CHANGE SETTINGS option.

Accept optional cookies

Reject optional cookies

Privacy settings

Required

Necessary cookies enable the correct display of the site and the use of basic functions and services available on the site. Their use does not require the users' consent and they cannot be disabled within the privacy settings.

Advertising

Advertising cookies (including social media files) allow us to present information tailored to users' preferences (based on browsing history and actions taken,advertisements are displayed on the site and on third-party sites). They also allow us to measure the effectiveness of advertising campaigns of KKS Lech Poznań S.A. and our partners.

You can change or withdraw your consent at any time using the settings available in privacy settings.

Analitical

Advertising cookies (including social media files) allow us to present information tailored to users' preferences (based on browsing history and actions taken,advertisements are displayed on the site and on third-party sites). They also allow us to measure the effectiveness of advertising campaigns of KKS Lech Poznań S.A. and our partners.

You can change or withdraw your consent at any time using the settings available in privacy settings.

Save my choices