W badaniu wzięło udział 99 przedstawicieli klubów jednosekcyjnych i multisekcyjnych, posiadających drużyny współzawodniczące w ligach: piłki nożnej (Orange Ekstraklas, II liga), piłki siatkowej (PLS, Liga Siatkówki Kobiet), koszykówki (Dominet Bank Ekstraliga, Ford German Ekstraklasa), piłki ręcznej (Ekstraklasa mężczyzn, Ekstraklasa kobiet), hokeja na lodzie (Ekstraliga) i żużlowej (Ekstraliga).
Respondenci odpowiedzieli m.in. na pytanie Który z polskich klubów sportowych zasługuje na najwyższy stopień Podium za działania w obszarze marketingu w 2006 roku?" Pierwsze miejsce zajął Lech Poznań, wyprzedzając Wisłę Kraków i Legię Warszawa. Kolejne pozycje zajęły Korona Kielce oraz kluby koszykarskie Prokom Trefl Sopot oraz Lotos Gdynia.
Next matches
Friday
29.11 godz.20:30Friday
06.12 godz.20:30Recommended
Subscribe