- Wcześniejsze zobowiązania Klubu wobec firmy Remes wygasły. - Krzysztof Rut Dyrektor ds. Korporacyjnych Grupy Żywiec S.A. - W związku z tym w myśl zapisów kontraktu Warki z KKS Lech Poznań, od sezonu 2007/2008 Warka będzie obecna na koszulce. Miniony rok oraz wspólne akcje promocyjne pokazały, że nasze działania mające na celu zarówno promocję Klubu jak i Warki przynoszą oczekiwany przez nas i sportowców rezultat.
- Bardzo cenimy sobie współpracę z marką Warka, która odbywa się nie tylko na stricte finansowej płaszczyźnie, jako sponsora strategicznego Klubu, a również w wielu innych działaniach promocyjnych. Prowadzone przez nas wspólne akcje przynoszą korzyści wszystkim zainteresowanym podmiotom- firmie, Klubowi oraz oczywiście kibicom.- powiedział po konferencji Michał Lipczyński, Dyrektor ds. Marketingu KKS Lech Poznań.
Warka, dzięki podpisanej rok temu z KKS Lech Poznań umowie, stała się strategicznym oraz wyłącznym branżowym sponsorem Klubu. Zyskała prawo do ekspozycji marki na stadionie, wykorzystania faktu sponsoringu w działaniach marketingowych marki oraz uzyskała możliwość korzystania z wizerunku zawodników Klubu. Współpraca z Klubem zaczęła się od poinformowania kibiców o nowym sponsorze. Informacja ta pojawiła się na billboardach i w punktach sprzedaży. Na dobry początek wprowadzona została na rynek limitowana edycja butelki 0,65l w barwach Klubu i Warki. Następny krok to świętowanie wspólnie z Klubem obchodów 85-lecia Kolejorza. Z tej okazji Warka postanowiła przeprowadzić akcję promocyjną. 10 groszy z każdej rocznicowej butelki jest przekazywane na wsparcie Klubu i Wiary Lecha". Obchodom jubileuszu towarzyszy kampania outdoorowa pod hasłem Od 85 lat najlepsi kibice w Polsce", w której wspólnie z kibicami wystąpił kapitan drużyny Piotr Reiss. Natomiast na ekranach kin pojawił się spot reklamowy dedykowany obchodom 85-lecia Kolejorza. Film prezentuje fragmenty najważniejszych meczów w historii KKS Lech Poznań przeplatane ujęciami ulubieńca kibiców - Piotra Reissa, który wyraża dumę z osiągnięć i tradycji klubu oraz całego dorobku Kolejorza. Spot wieńczy uznanie dla tradycji Klubu wyrażone przez Warkę" - dumnego sponsora KKS Lech Poznań.
Z okazji 85-lecia na stadionie Lecha odbędzie się koncert Paula van Dyka, również sponsorowany przez Warkę. Sponsor aktywnie współpracuje z kibicami - ostatni projekt to turniej Fan Clubów Lecha w Opalenicy. Obu stronom zależy również na promowaniu Klubu poza Poznaniem. Dlatego też od czerwca w 11 miejscowościach Wielkopolski, pod patronatem Warki, odbywa się cykl imprez, których główną atrakcją jest mecz zespołu oldboyów Lecha Poznań z lokalnymi drużynami.
Zobacz na http://www.lechpoznan.tv/
Zapisz się do newslettera