Marka Decathlon rozpoczęła współpracę z Lechem Poznań. Posiadający sieć sklepów producent sprzętu sportowego przekazał produkty do testów dla graczy Kolejorza. Celem partnerstwa jest nie tylko wsparcie treningowe piłkarzy, ale też popularyzowanie sportu.
Decathlon to sieć sklepów i producent sprzętu sportowego. Misją marki jest zachęcanie jak największej liczby osób do uprawiania sportu, bowiem wierzą, że sport tworzy życie lepszym. Decathlon aktywnie działa przy tym na rzecz popularyzacji sportu, a w swojej ofercie posiada wyposażenie do ponad 90 dyscyplin sportowych. Teraz, w ramach nawiązanej właśnie współpracy z Lechem Poznań marka przekazała produkty służące do przygotowania motorycznego piłkarzy - sprzęt fitness, a także akcesoria treningowe.
- Cieszymy się, że marka Decathlon rozpoczęła współpracę z Lechem Poznań - mówi Rafał Jackiewicz z Decathlon Polska. - Piłkarze Kolejorza mają okazje testować specjalistyczny sprzęt zaprojektowany w naszych laboratoriach specjalnie dla sportowców na każdym poziomie zaawansowania. Jestem pewien, że nasz sprzęt przyczyni się do sukcesów drużyny - dodaje Rafał Jackiewicz.
Z nawiązanej współpracy zadowolony jest także sztab szkoleniowy Lecha, który musi odpowiednio rozplanować zajęcia tak, by gracze byli gotowi na wyzwania, które czekają przed nimi w najważniejszej części sezonu 2021/22. - Przed nami ważna, a także wymagająca runda wiosenna, którą wierzymy, że zakończymy z tytułem mistrzowskim na koncie. Partnerstwo z Decathlonem pomaga nam codziennie pracować i przygotowywać się do meczów na wysokiej klasy sprzęcie - mówi Karol Kikut, trener przygotowania motorycznego Kolejorza.
Decathlon tworzy produkty dla wszystkich miłośników sport. W 61 sklepach na terenie całego kraju (w tym czterech sklepach Decathlon w Poznaniu) oraz na decathlon.pl zarówno zawodowcy, jak i amatorzy, znajdą odpowiedni dla swoich potrzeb sprzęt.
Zapisz się do newslettera