- Lech to drużyna, której kibicujemy od dawna. Jesteśmy dumni z tego jak się rozwija- również marketingowo. Tytuł najlepiej funkcjonującego klubu w tym obszarze to duże wyróżnienie. Nasza firma funkcjonuje dla tych, którzy dbają o swój wizerunek, o swoją markę w mediach. Jesteśmy przekonani, że nasze produkty i usługi ułatwią pracę menadżerom Kolejorza i wspomogą walkę o utrzymanie tej zaszczytnej pierwszej pozycji w obszarze marketingu . Przed zawodnikami, kibicami i specjalistami ds marketingu sportowego Lecha stoją bowiem nowe wyzwania, a osiagnięte wyniki wpłyną na to, jak drużyna i marka KKS Lech Poznań będzie postrzegana, jaką będzie miała pozycję i rynkową wartość" - mówi Sebastian Bykowski Wiceprezes firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
- 10 marca 2007 od godziny 18.15 będziemy mocno trzymać kciuki za Lecha i tak już zostanie na dłużej. Jesteśmy Sponsorem Meczu Orange Ekstraklasa Lech Poznań- Zagłębie Lublin, dodaje Sylwia Krzewińska Marketing PR Manager PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Współpraca z Lechem jest efektem strategii przyjętej przez naszą firmę. Od lat wspieramy sport i rozwój działań marketingowo -komunikacyjnych. Współpracujemy między innymi z organizatorami Dni Marketingu Sportowego od pierwszej edycji tej prestiżowej konferencji, wspieramy drużynę koszykówki Polpak Świecie, świadczymy usługi dla PZPN. Umowa podpisana z Lechem jest dumą naszych wizerunkowych działań. - mówi Sebastian Bykowski Wiceprezes firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów to największa w Polsce firma zajmująca się kompleksowym śledzeniem informacji w mediach i jedna z największych firm w Europie w tej branży. W 2002 roku zdobyła 9 miejsce w rankingu Home&Market na najbardziej dynamicznie rozwijającą się firmę w kraju. W wyniku prężnych działań i silnej ekspansji w 2007 roku PRESS-SERVICE zatrudnia blisko 180 osób, posiada dwa duże oddziały w Warszawie i w Poznaniu oraz 17 ośrodków zajmujących się monitoringiem regionalnym. Więcej o usługach firmy można znależć na stronie http://www.press-service.com.pl/
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyszukuje materiały emitowane w mediach od 1969 roku i posiada unikalne archiwum (ponad 4 miliony opracowanych komputerowo informacji prasowych), które stanowi dodatkowe, bogate źródło wiedzy.
Obecnie w ofercie firmy klienci otrzymują kompleksowe usługi: monitoring prasy- blisko 1000 tytułów, radia, telewizji i internetu oraz analizy i raporty ilościowe, jakościowe i wizerunkowe podsumowujące zebrane materiały. Firma wykorzystuje najnowsze rozwiązania informatyczne. Materiały pozyskane w procesie monitoringu dostarczane są klientom przez dedykowany im portal informacyjny.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest członkiem elitarnej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu, która działa od 1953 roku i zrzesza ponad 90 firm z 38 krajów. Członkowie FIBEP obejmują około 80 procent rynku na świecie. Przynależność do FIBEP świadczy o ugruntowanej, mocnej pozycji firmy na rynku monitoringu mediów w danym kraju. PRESS-SERVICE jest obecnie jedyną firmą w Polsce, która świadczy usługi monitoringu globalnego, czyli wyszukuje informacje na zdefiniowany temat i hasło, przeglądając media na całym świecie. Usługa szczególnie intensywnie rozwijana od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej cieszy się dużym powodzeniem wśród firm nastawionych na eksport i ekspansję na rynki zagraniczne.
Zapisz się do newslettera