W ostatni weekend października całą Wielkopolskę elektryzował mecz Lech Poznań - Legia Warszawa. 38 458 kibiców, które było wtedy na INEA Stadionie może znów poczuć jego atmosferę oznaczając się na specjalnie przygotowanym gigazdjęciu. Do tych, którzy zrobili to najszybciej, trafiły już konsola XBOX, gry FIFA14 i karnety Wiosna 2014. Na resztę kibiców czekają nadal zniżki na mecze Kolejorza przy Bułgarskiej.
- Zdjęcie, na którym jest prawie 40 tysięcy osób, to podziękowanie dla kibiców za świetną oprawę, jaką przygotowali na mecz Lech - Legia. Na pamiątkę tamtego wieczoru przygotowaliśmy specjalną aplikację, dzięki której każdy może znaleźć siebie pośród tłumu i oznaczyć na gigazdjęciu, które było robione 15 minut przed meczem. To pierwsza taka aplikacja przygotowana przez Lecha. Od razu jak tylko ją uruchomiliśmy, otagowało się ponad tysiąc osób. - mówi Krzysztof Garsztka, dyrektor marketingu KKS Lech Poznań.
Ci, którzy z aplikacji skorzystali tuż po jej wystartowaniu, brali udział w losowaniu nagród. Przed meczem Lech Poznań - Wisła Kraków na murawie INEA Stadionu zwycięzcom zostały wręczone XBOX, gry FIFA14 oraz karnety na Wiosnę 2014. Dla wszystkich, którzy teraz będą oznaczać się na zdjęciu, klub przygotował vouchery zniżkowe na mecze Lecha w rundzie wiosennej. Za otagowanie siebie, każdy kibic dostaje 5 zł zniżki, a za oznaczenie znajomych można zdobyć vouchery na 10 lub 15 zł, które będzie można wykorzystać już 16 lutego, w pierwszym meczu Kolejorza po przerwie zimowej.
- Przeniesienie emocji ze stadionu do świata wirtualnego, możliwość interakcji ze swoimi znajomymi, a także wymierne korzyści w postaci zniżek to cele, które przyświecały nam podczas tworzenia aplikacji - mówi Maciej Kierzek, prezes zarządu OnlineIdea Sp. z o.o.
Aplikacja znajduje się tutaj.
Zapisz się do newslettera