Sebastian Starczewski został nowym dyrektorem marketingu Lecha Poznań. Wielkopolanin, urodzony w Gnieźnie, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ma 39 lat i bogate, ponad 15-doświadczenie w branży FMCG. Witamy na pokładzie i życzymy powodzenia!
Sebastian Starczewski został nowym dyrektorem marketingu Lecha Poznań. Wielkopolanin, urodzony w Gnieźnie, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ma 39 lat i bogate, ponad 15-letnie doświadczenie w branży FMCG. Witamy na pokładzie i życzymy powodzenia!
Nowy szef marketingu Kolejorza wcześniej pracował między innymi w dużych firmach branży piwnej. To Kompania Piwowarska (SABMiller), Grupa Żywiec (Heineken) i Perła - Browary Lubelskie. Doświadczenie zbierał też między innymi w Bahlsenie, Wrigley Poland i Żabce Polska, w której również pełnił funkcję dyrektora marketingu.
Cele? - Chciałbym, aby każdy wiedział, że INEA Stadion to miejsce otwarte dla wszystkich - mówi. - Dziś w otoczeniu funkcjonuje mylne pojęcie o tym, że przyjście na mecz wiąże się z trudnościami, a przecież wcale tak nie jest. Będziemy obalali stereotypy i wzmacniali więź z kibicami z Poznania, Wielkopolski i nie tylko, dla których obecność na Bułgarskiej ma być najlepszym wariantem spędzania czasu wolnego.
Zapisz się do newslettera