- Z okazji 85-lecia klubu Warka przygotowała atrakcję dla kibiców - butelkę limitowaną. 10 groszy z każdej sprzedanej butelki od maja do lipca trafi do Lecha. Wspólnie zadecydowaliśmy, że 30 procent tej kwoty trafi do Stowarzyszenia Wiara Lecha". Specjalne konsylia złożone z przedstawicieli klubu, Warki i Wiary Lecha wspólnie zdecydują na jaki cel zostaną przeznaczone te pieniądze. - mówi Dyrektor Marki Warka, Ewa Mendelewska
- Podpisaliśmy również umowę marketingowo-sponsoringową z Piotrem Reissem, który będzie twarzą kampanii poświęconej jubileuszowi 85-lecia Lecha Poznań. Od 15 maja, na terenie na terenie Wielkopolski pojawią się bilboardy, w których chcemy podkreślić jaką wagę dla klubu mają jego kibice, stąd hasło Od 85 lat najlepsi kibice w Polsce".
Zapisz się do newslettera