- Uczestnictwo w takiej konferencji to spore wyróżnienie. Prezentacja dotyczyła zarządzania relacjami z kibicami oraz specyfiki lojalności klientów w klubie sportowym. Dotychczas w Polsce bardzo mało było merytorycznych dyskusji jak współpracować z kibicami, a wręcz przeciwnie wiele klubowych nie rozumie takiej potrzeby. Przedstawiliśmy również kolejne etapy wdrażania programu lojalnościowego w naszym klubie. Udało się nawiązać ciekawe kontakty z poważnymi osobami i firmami, które mają duże doświadczenie w budowaniu lojalności w różnych branżach - powiedział Piotr Matecki, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu KKS Lech Poznań S.A.
- Prezentacja Lecha Poznań wzbudziła bardzo duże zainteresowanie. To jeden z pierwszych wykładów na ten temat w tej części Europy, który wzbudził ożywioną dyskusję. Uczestnicy nie spodziewali się, że klub piłkarski w Polsce może funkcjonować jak przedsiębiorstwo i wprowadzać strategię zarządzania współpracą z kibicami. - powiedział Michał Pajdak, Dyrektor Sprzedaży Comarch SA
Zapisz się do newslettera