Premiera miała miejsce w miniony czwartek. Główną rolę w krótkim spocie odegrał kapitan Kolejorza Piotr Reiss oraz kibice Lecha.
Reklama powstała dzięki zaangażowaniu Warki - Sponsora Strategicznego Lecha. Firma podkreśla w ten sposób współpracę z poznańskim klubem promując hasło "Warka - Dumny Sponsor Kolejorza". Spot zatytułowany "Z szacunku dla tradycji" będzie emitowany przed każdym filmem przez kolejne 3 miesiące. Szacuje się, że tygodniowo reklamę obejrzy od 25 do 30 tys. widzów. Tym samym Lech Poznań po szeroko zakrojonej akcji bilboardowej wykorzystuje jako pierwszy klub sportowy w Polsce kolejny sposób komunikacji z lokalną społecznością.
"To kolejny punkt obchodów 85-lecia Lecha Poznań. Zależy nam do dotarciu do jak najszerszego grona mieszkańców całej Wielkopolski i podkreśleniu roli jaką odgrywa klub w całym regionem. Kampania onscreen zaplanowana na 3 miesiące to również sposób dotarcia i zachęcenia do oglądania meczów Lecha Poznań na stadionie przy ul. Bułgarskiej. Jest to także kolejny, po akcji bilboardowej oraz mailingu do blisko 1,1 mln gospodarstw domowych i ponad 150 tys. firm z regionu, element wsparcia kamapnii wizerunkowej klubu w związku ze zmianą herbu" - powiedział Piotr Matecki, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu KKS Lech Poznań S.A.
Zapraszamy do Multikina.
Jeszcze w tym tygodniu spot bedzie do ściągnięcia na stronie oficjalnej klubu http://www.lech.poznan.pl/
Zapisz się do newslettera