"Daliśmy radę" - można było usłyszeć tuż po zakończeniu wieczornych zajęć. "Duży szacunek dla wszystkich, ogromne brawa!" - mówił z kolei trener przygotowania motorycznego Lecha Poznań, Karol Kikut. Blisko 140 kibiców Kolejorza wzięło udział w treningu "500 kcal za 500 kcal"*, po którym każdy z uczestników zjadł pysznego rogala świętomarcińskiego bez żadnych wyrzutów sumienia.
Jeszcze zanim rozpoczęły się ćwiczenia, z uczestnikami przywitał się Liber, który życzył wszystkim kibicom powodzenia oraz udanego treningu. Później przez blisko godzinę uczestnicy akcji "500 kcal za 500 kcal" ćwiczyli na boisku "pod balonem" pod okiem trenera przygotowania motorycznego Lecha Poznań Karola Kikuta. Po krótkiej rozgrzewce kibice odbyli zajęcia biegowe, a później był czas na ćwiczenia ruchowo-koordynacyjne.
To bardzo ważne, by nie tylko szanować naszą bogatą wielkopolską tradycję, ale także dbać o swoje zdrowie. Dlatego trener Kikut zaplanował zajęcia tak, by bez wyrzutów sumienia zajadać się rogalami świętomarcińskimi.
Po twarzach kibiców można było zobaczyć, że trening wcale do łatwych nie należał, a cel - jakim było spalenie kalorii - został osiągnięty. Po zajęciach każdy z uczestników odebrał od piłkarzy Lecha - Maksymiliana Pingota i Filipa Wilaka - zasłużonego rogala świętomarcińskiego przygotowanego przez Cukiernię Koperski**, a także bidon oraz vouchery na spotkanie Lecha Poznań. Wielu z uczestników wyraziło też chęć uczestnictwa w treningu za rok, co oczywiście nas bardzo cieszy!
Bidonu zabrakło przy rogalu ???? Smacznego, my też bierzemy się za rogale po treningu ???? @LechPoznan @k_kikut to był bardzo fajny trening ???? Dzieci mega zadowolone ????⚪️????
— Łukasz Gajek (@GajekL) November 10, 2023
My jeszcze raz dziękujemy wszystkim obecnym i do zobaczenia na meczach Kolejorza przy Bułgarskiej! A teraz życzymy Wam udanego świętowania!
---
* - nasz tradycyjny trening "500 kcal na 500 kcal" to element klubowych działań CSR-wych, które skupiają się w kategorii "Lech Razem". Więcej o naszych marketingowych aktywnościach na ten sezon poinformujemy niebawem.
** - Partnerem akcji po raz kolejny była Cukiernia Koperski, a jedną z jej specjalności jest produkcja rogali świętomarcińskich. Cukiernia ta co roku posiada certyfikat potwierdzający zgodność wypieku rogali z określonymi normami, recepturami dla poszczególnych poznańskich cukierni, przygotowujących te tradycyjne wyroby do sprzedaży na dzień 11 listopada, czyli na poznańskie urodziny św. Marcina.
Zapisz się do newslettera