Od rundy jesiennej sezonu 2013/2014 piłkarzy, sztab szkoleniowy i Zarząd Lecha Poznań ubiera GOMEZ Fashion Store. Oficjalna prezentacja partnera odzieżowego nastąpiła podczas czwartkowej konferencji prasowej.
W ostatnich miesiącach w biznesowych garniturach Tommy Hilfiger Tailored najczęściej można było zobaczyć trenera Mariusza Rumaka. W eleganckich marynarkach od GOMEZ Fashion Store podczas otwarcia nowego LechTV prezentowali się też piłkarze.
- Moda premium ma ciekawe tradycje w dziedzinie jaką jest marketing sportowy. Może nie jest tak bardzo eksponowana, jak marki sportowe, ale od wielu lat przewija się w światowym sporcie, co tyczy się również i naszych dostawców. Marki amerykańskie, niemieckie czy włoskie często wiążą się ze sportem, tworzą linie dla aktywnych - mówi właściciel GOMEZ Fashion Store Michał Dobicki.
W ramach współpracy z Lechem Poznań nakręcone zostały spoty reklamowe Gomez Fashion Store. W filmach wystąpili Daylon Claasen, Jasmin Burić, Kasper Hämäläinen, Kebba Ceesay, Krzysztof Kotorowski i Vojo Ubiparip. Spoty mają trzy różne wersje: elegancką promującą styl Gomez Business Line; Casual sceny tu nakręcone zostały w strefach odzieży weekendowej, oraz Fun zabawne elementy gry bohaterów nie zmieniły się w klasyczne "making of", lecz w świetny klip. Wideo jest wyświetlane m.in. na telebimach w trakcie meczów Lecha na INEA Stadionie.
GOMEZ Fashion Store jest największym operatorem multibrandowym na polskim rynku mody premium. W ofercie znajdują się kolekcje odzieży, obuwia i dodatków takich rodzin marek jak Armani, Calvin Klein, Escada, Guess, G-Star Raw, Hugo Boss, Iceberg, Joop! Lacoste, Liu Jo, Michael Kors, Moschino, Pepe Jeans, Ralph Lauren, Strellson czy wspominany Tommy Hilfiger. Gomez koncentruje się na oferowaniu jak najświeższych kolekcji, chce być także synonimem gwarancji oryginalności.
Zapisz się do newslettera