Z okazji startu rundy wiosennej Ekstraklasa wzięła pod lupę najważniejsze i najciekawsze lokalizacje w miejscowościach klubów grających w najwyższej klasie rozgrywkowej. W spocie poświęconym Lechowi Poznań i stolicy Wielkopolski pokazany jest Stary Rynek, Jezioro Maltańskie, Teatr Wielki, Stary Browar i oczywiście INEA Stadion.
Z okazji startu rundy wiosennej Ekstraklasa wzięła pod lupę najważniejsze i najciekawsze lokalizacje w miejscowościach klubów grających w najwyższej klasie rozgrywkowej. W spocie poświęconym Lechowi Poznań i stolicy Wielkopolski pokazany jest Stary Rynek, Jezioro Maltańskie, Teatr Wielki, Stary Browar i oczywiście INEA Stadion.
Miasta wspierają ekstraklasowe klubyWsparcie miast jest dla klubów bardzo ważne. Często poza pomocą materialną zapewniają środki w zbudowaniu i zarządzaniu stadionem, a czasami przekazują infrastrukturę, która jest niezbędna do funkcjonowania klubowej akademii. - Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego - mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. - Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy.
W każdym z polskich miast są obiekty ważne dla lokalnej społeczności, architektonicznie i kulturowo, które nierozerwalnie związane z regionem. Wszystkie z nich znalazły się w spotach promocyjnych dla miast Ekstraklasy. - W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność - dodaje Dariusz Marzec.
16 spotów przed każdym meczemDzięki ścisłej współpracy z każdym z miast, gdzie rozgrywane są mecze Ekstraklasy, firma Ekstraklasa Live Park, czyli producent sygnału telewizyjnego, przygotowała dedykowane spoty promocyjne. - Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14 000 przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych - mówi Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park. - Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, szczególnie przy trudniej dostępnych obiektach używaliśmy dronów, łącznie przez blisko 40 godzin - tłumaczy Serafin.
Specjalnie dedykowane spoty będą wyświetlane przed meczami Ekstraklasy w telewizji, w mediach społecznościowych, ale także w tramwajach, autobusach i na bilboardach
Spot promujący Poznań Spot promujący wszystkie polskie miastaZapisz się do newslettera