- Cztery lata, bo tyle trwa nasza współpraca, to szmat czasu. Byliśmy razem na różnych rozwojach zarówno firmy i klubu. - mówi właściciel firmy REMES, Bartosz Remplewicz - Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Podpisaliśmy umowę na dwa lata. W zeszłym roku logo firmy znalazło się na koszulkach ze względu na ukłon ze strony Warki, która w pierwszym roku skorzystała z takiej reklamy, w związku z czym REMES znalazł się na koszulkach piłkarzy. Lech ma grać i sprawiać radość kibicom, czasami potrafi ją dać walka i zaangażowanie, a nie nawet punkty. Oczywiście gra w pucharach dla firmy byłaby plusem, jednak dla nas nie jest to warunek konieczny. Naturalnie jako kibica Kolejorza, najchętniej oglądał bym same zwycięstwa naszej drużyny, abyśmy mogli wreszcie świętować Mistrzostwo Polski.
- Udało nam się przedłużyć umowę, współpracujemy już od czterech lat. Remes przechodził już różne stopnie zaangażowania w klub. Współpraca rozwija się bardzo dobrze i myślę, że przynosi wymierne korzyści obu stronom. - mówi Dyrektor Marketingu Lecha, Michał Lipczyński.
Zapisz się do newslettera