Klub KKS Lech Poznań obchodzi w tym roku 85-lecie swojej działalności. Sponsor strategiczny klubu Warka planuje wesprzeć go w obchodach przygotowując specjalne akcje promocyjne, podkreślające związki tej marki z klubem.
Już od maja w sprzedaży dostępna będzie okolicznościowa, butelka Warki o pojemności 500 ml, dedykowana rocznicy słynnego Kolejorza". Piwosze, którzy kupią tę butelkę wspomogą swój Klub
10 groszami. Zebrana w ten sposób kwota zostanie przeznaczona dla Klubu oraz Wiary Lecha.
Akcja 10 gr. z butelki będzie promowana za pomocą plakatów i siatek wielkoformatowych. Bohaterem kampanii będzie Piotr Reiss - kapitan i wieloletni piłkarz Kolejorza. Jak powiedział Mariusz Borowiak dyrektor ds. Komercyjnych i Członek Zarządu Grupy Żywiec Już prawie rok jesteśmy razem
z Kolejorzem. Jak sądzę obie strony są zadowolone ze współpracy, ale uroczyste obchody 85-lecia klubu mają dla nas szczególne znaczenie. Warka bardzo ceni tradycję i z wielkim uznaniem przygląda się wiernym kibicom Kolejorza. Taka tradycja to powód do dumy".
Z okazji obchodów rocznicowych Warka wspólnie z Klubem zorganizuje mecze w 11 miastach Wielkopolski., w których z lokalnymi drużynami zagra drużyna złożona z największych sław Lecha. Mecze zostaną rozegrane przy okazji imprez okolicznościowych lub dni miast. Warka wesprze
tę akcję, przygotowując, stroje firmowe dla drużyny Lech Poznań Oldboys, bandy na stadionach, na których zostaną rozegrane mecze, a po spotkaniach zaprosi kibiców do swoich ogródków piwnych.
Od roku Warka jest wyłącznym branżowym i jednocześnie strategicznym sponsorem klubu KKS Lech Poznań. Dzięki sponsoringowi Warka zyskała prawo do ekspozycji marki na stadionie oraz wykorzystania sponsoringu w działaniach marketingowych marki. Wiosną 2007 roku Warka podpisała umowę z kapitanem drużyny Piotrem Reissem na wykorzystanie jego prywatnego wizerunku
w działaniach marketingowo - sponsoringowych.
Zapisz się do newslettera