Jako przedstawiciele sponsorów KKS Lech Poznań SA pragniemy ustosunkować się do fragmentu oświadczenia Ekstraklasy SA z dnia 25 sierpnia bieżącego roku, który dotyczy nas bezpośrednio:
Ekstraklasa SA jest przekonana, że kibice Lecha Poznań (którzy sami zaznaczają, że wielokrotnie byli laureatami konkursu Orange Fair Play), zdają sobie sprawę z tego, iż (tu cytat) świetne, wzorowe widowisko sportowe', to takie, które jest organizowane w świetle obowiązujących przepisów i tylko w ten sposób będzie ono produktem (tu cytat) atrakcyjnym dla sponsorów i odbiorców'."
Podejmując decyzję o sponsorowaniu takiego klubu, jakim jest Lech Poznań kierowaliśmy się również oceną bezpiecznej atmosfery i wszystkich widowisk tworzonych przez jego kibiców na trybunach stadionów. Uznaliśmy, że postawa kibiców, jako grupy docelowej dla naszej marki, jest jednym z najważniejszych elementów atrakcyjności meczów piłki nożnej i argumentem przemawiającym za medialnie pozytywny wizerunek klubu, a więc i nas - jego sponsorów. Dlatego uważamy, że kara zakazu wyjazdowego, nałożona na kibiców Lecha za odpalenie pirotechniki, jest zbyt surowa.
Bartosz Remplewicz
Prezes REMES sp. z o.o.
Jako przedstawiciele Sponsorów KKS Lech Poznań S.A. pragniemy ustosunkować się do fragmentu oświadczenia Ekstraklasy S.A. z dnia 25 sierpnia bieżącego roku, który dotyczy nas bezpośrednio:
Ekstraklasa S.A. jest też przekonana, że kibice Lecha Poznań (którzy sami zaznaczają, że wielokrotnie byli laureatami konkursu Orange Fair Play), zdają sobie sprawę z tego, iż (tu cytat) świetne, wzorowe widowisko sportowe", to takie, które jest organizowane w świetle obowiązujących przepisów i tylko w ten sposób będzie ono produktem (tu cytat) atrakcyjnym dla odbiorców i sponsorów"".
Podejmując decyzję o sponsorowaniu takiego klubu, jakim jest Lech Poznań kierowaliśmy się również oceną bezpiecznej atmosfery i wszystkich widowisk tworzonych przez jego kibiców na trybunach stadionów. Uznaliśmy, że postawa kibiców, jako grupy docelowej dla naszej marki, jest jednym z najważniejszych elementów atrakcyjności meczów piłki nożnej i argumentem przemawiającym za medialnie pozytywnym wizerunkiem klubu, a więc i nas - jego sponsorów. Dlatego uważamy, że kara zakazu wyjazdowego, nałożona na kibiców Lecha za odpalenie pirotechniki, jest zbyt surowa.
Mieczysław Walkowiak
Wiceprezes Zarządu ds Handlu i Marketingu Sokołów S.A.
Jako przedstawiciele Sponsorów KKS Lech Poznań S.A. pragniemy ustosunkować się do fragmentu oświadczenia Ekstraklasy S.A. z dnia 25 sierpnia bieżącego roku, który dotyczy nas bezpośrednio:
Ekstraklasa S.A. jest też przekonana, że kibice Lecha Poznań (którzy sami zaznaczają, że wielokrotnie byli laureatami konkursu Orange Fair Play), zdają sobie sprawę z tego, iż (tu cytat) świetne, wzorowe widowisko sportowe", to takie, które jest organizowane w świetle obowiązujących przepisów i tylko w ten sposób będzie ono produktem (tu cytat) atrakcyjnym dla odbiorców i sponsorów"".
Podejmując decyzję o sponsorowaniu takiego klubu, jakim jest Lech Poznań kierowaliśmy się również oceną bezpiecznej atmosfery i wszystkich widowisk tworzonych przez jego kibiców na trybunach stadionów. Uznaliśmy, że postawa kibiców, jako grupy docelowej dla naszej marki, jest jednym z najważniejszych elementów atrakcyjności meczów piłki nożnej i argumentem przemawiającym za medialnie pozytywnym wizerunkiem klubu, a więc i nas - jego sponsorów. Dlatego uważamy, że kara zakazu wyjazdowego, nałożona na kibiców Lecha za odpalenie pirotechniki, jest zbyt surowa.
Ewa Mendelewska
WARKA, Marketing Manager
Zapisz się do newslettera