W środę władze klubu przedstawiły nową ofertę dla swoich wszystkich partnerów biznesowych. Klub Biznesu Lecha Poznań z założenia jest platformą biznesową. Aby znaleźć się w tym klubie trzeba posiadać jeden z dwóch dostępnych pakietów.
Pakiet Basic można zdobyć poprzez zakup jakiegokolwiek produktu meczowego na rundę. Dzięki niemu można już wykorzystywać wizerunek Klubu Biznesu. Daje on także możliwość brania udziału w eventach organizowanych przez klub. Dzięki niemu posiadacze mają specjalne ceny w oficjalnym sklepie Lecha Poznań, a także mogą uzyskać od klubu pomoc przy załatwianiu pakietów VIP na ligowe mecze wyjazdowe. Informacja o danej firmie pojawi się również na oficjalnej stronie internetowej Lecha.
Pakiet Prestige jest przeznaczony dla każdego sponsora oraz patrona medialnego, a także firm, które rocznie dokonają zakupów w klubie za co najmniej 100 tysięcy złotych. Ten pakiet pozwala jego posiadaczom na ekskluzywne spotkania z piłkarzami oraz sztabem szkoleniowym Kolejorza. Daje także możliwość zobaczenia treningu zamkniętego czy udziału w turnieju piłkarskim na głównej płycie stadionu przy Bułgarskiej, który jest planowany na czerwiec. Posiadacze Prestige mogą od klubu otrzymać pomoc przy zakupie pakietów VIP na wyjazdowe mecze pucharowe.
- Zdecydowaliśmy się zredefiniować i zaktywizować działania biznesowe prowadzone przez klub. Idea jest taka, że to my będziemy animatorem akcji klubu, ale nie my będziemy najważniejsi, a właśnie członkowie tego klubu. Obecnie składa się on z 80 firm, ale naszym celem jest, aby na zakończenie przyszłego roku było ich 200 - mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.
Klub Biznesu z założenia jest platformą biznesową. Jej celem jest pośredniczenie w zawieraniu kontaktów, możliwość organizacji spotkań branżowych czy zaangażowanie się w program lojalnościowy Lecha Poznań, który wystartuje na początku przyszłego roku. Spotkania klubu będą odbywały się kwartalnie. Na nich oprócz członków zaproszeni zostaną także piłkarze oraz trenerzy Kolejorza czy przedstawiciele władz miasta.
- Naszym celem jest zacieśnienie więzów pomiędzy członkami klubu i liczymy, że w przyszłości będzie on się systematycznie powiększał. Klub dzięki temu będzie zyskiwał coraz większą liczbę sponsorów, którzy z kolei jeszcze efektywniej będą wykorzystywać markę Lecha Poznań - dodaje dyrektor sprzedaży Lecha Poznań Przemysław Brzeziński.
Podczas spotkania inauguracyjnego wylosowano także dwuosobowe zaproszenie do loży prezydenckiej na pierwszy mecz rundy wiosennej przy Bułgarskiej. Szczęśliwcem okazał się Łukasz Wojciechowski. Po części oficjalnej nadszedł czas na kuluarowe rozmowy. W nich udział wzięli także piłkarze Kolejorza: Ivan Djurdjević oraz Piotr Reiss.
Zapisz się do newslettera