Najbliższy sezon będzie rekordowy pod względem przychodów sponsorskich. - Przede wszystkim dziękuję naszym partnerom za zaufanie i chęć rozwijania współpracy - mówi Jan Wojciak, kierownik działu sprzedaży B2B.
Kolejorz przed rozpoczęciem nowego sezonu notuje rekordowe przychody z tytułu usług sponsorskich. Jeszcze przed pierwszym ligowym meczem do grona sponsorów Biznes dołączy kolejna marka. - Przed rozpoczęciem sezonu poinformujemy o kolejnym sponsorze z kategorii Biznes - mówi Jan Wojciak, kierownik działu sprzedaży B2B. - Cały dział sprzedaży B2B ciężko pracuje, aby kończące się za rok umowy zostały przedłużone. Przede wszystkim zależy nam na dbaniu o to, by nasi partnerzy biznesowi byli zadowoleni ze współpracy z nami i wyciągnęli z niej jak najwięcej korzyści - dodaje.
Ponadto wszystkie możliwe miejsca na koszulkach i spodenkach meczowych Kolejorza zostały zagospodarowane. W tym sezonie na strojach Lecha znajdą się Inea, STS, Kompania Piwowarska, Lyoness, Aforti Holding oraz Fogo. - Jeżeli chodzi o miejsca na koszulkach i spodenkach to mamy overbooking. Jeszcze przed rozpoczęciem sezonu możemy pochwalić się rekordowo wysokimi przychodami z usług sponsorskich, sprzedaży lóż i miejsc na stadionie - mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. - To wzrost o 10 procent w porównaniu do poprzedniego okresu - dodaje.
Poza zajęciem wszystkich miejsc na koszulkach, jeszcze przed rozpoczęciem sezonu została sprzedana większość lóż znajdujących się na INEA Stadionie. Ponadto pozostało coraz mniej miejsc VIP na trybunach. - Bardzo dziękuję za zaufanie oraz stabilną współpracę wszystkich firmom, które razem z nami współdziałają - kończy Jan Wojciak.
Zapisz się do newslettera