2006-07-10 00:00 matecki

KKS Lech Poznań - od teraz z Warką

10 lipca 2006 r. - "Chcemy być lepsi" hasło, które od 3 lat wykorzystuje KKS Lech Poznań, będzie realizowane dzięki wsparciu marki Warka.

Dziś KKS Lech Poznań podpisał nową umowę sponsorską, na mocy której przez najbliższe trzy lata Warka będzie strategicznym sponsorem klubu.

Rozmowy pomiędzy Warką a poznańskim klubem zakończyły się sukcesem. Lech Poznań będzie korzystał ze środków sponsora do realizacji ambitnych, sportowych planów. Strony nie ujawniają wartości kontraktu.
"Środki, jakie przeznacza Warka na rozwój klubu są dla nas bardzo satysfakcjonujące i pozwolą na stabilny jego rozwój" - powiedział Andrzej Kadziński Prezes Klubu KKS Lech Poznań.



Warka, stając się wyłącznym branżowym i jednocześnie strategicznym sponsorem klubu zyskuje prawo do ekspozycji marki na stadionie, wykorzystania faktu sponsoringu w działaniach marketingowych marki oraz ma możliwość korzystania z wizerunku zawodników klubu.

Warka ma kilkuletnie doświadczenia w zakresie sponsoringu sportowego (sponsor UEFA Champions League w latach 2003 - 2005).

Od roku 2006 nowa strategia regionalna dla marki, znalazła również odzwierciedlenie w obszarze sponsoringu. Na Śląsku Warka wspiera Fundację Jerzego Dudka "Dobry Start" i jest obecna na wielu stadionach piłkarskich. Teraz przyszedł czas na Wielkopolskę. Tutaj Warka postawiła na piłkarski klub, będący dumą mieszkańców regionu. Warka od kilku lat wspiera największy klub piłkarski regionu, z którego pochodzi -"Radomiak".


"Zawsze koncentrujemy się na wartościach regionu, w którym chcemy być obecni, aby zdobywać uznanie jego mieszkańców. Dlatego dołożymy wszelkich starań, by zapewnić poznańskiej drużynie możliwość rozwoju. Jestem głęboko przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne efekty zarówno sponsorowi, zawodnikom, klubowi jak i fanom i kibicom klubu" - powiedział Mariusz Borowiak, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Komercyjnych w Grupie Żywiec S.A.



CHCEMY BYĆ LEPSI

 

Sponsor Strategiczny

 O Warce i  Grupie Żywiec  S.A.

Grupa Żywiec S.A. powstała w grudniu 1998 roku jako efekt połączenia Zakładów Piwowarskich w Żywcu S.A., których akcjonariuszem był Heineken International BV oraz Brewpole B.V. (browary w Elblagu, Leżajsku i Warce). Obecnie Grupa Żywiec S.A., to jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku piwa. Świadczą o tym wyniki. W  2004 roku  roczna  sprzedaż Grupy  po raz pierwszy w historii całej branży piwowarskiej przekroczyła ilość  10  mln hl. Grupa Żywiec od lat pozostaje liderem polskiego eksportu. Rokrocznie ponad 100 000 hl piwa produkowanego
w browarach Grupy trafia do ponad 20 krajów na całym świecie.

W skład Grupy Żywiec wchodzi 6 browarów: w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku, Cieszynie oraz Bydgoszczy. Wszystkie wyposażone są w najnowocześniejsze urządzenia i technologie, które gwarantują najwyższą jakość piwa. Każdemu z browarów Grupy
przyznano HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) - certyfikat systemu bezpieczeństwa produkcji żywności.



Warka jest obecnie jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku piwnym i drugą, co do wielkości marką standardową o ogólnopolskim zasięgu. O najwyższej jakości piwa, produkowanego przez Grupę Żywiec i jego ugruntowanej pozycji na rynku świadczą m.in. przyznane mu, liczne nagrody. Warka była obecna w I polskiej edycji albumu Czołowych Marek na Polskim Rynku Superbrands 2005. Zajęła również 24-te miejsce
w rankingu najlepszych polskich marek, przygotowanym przez tygodnik Wprost i Instytut Marki Polskiej.

Tradycje piwowarskie w Warce sięgają XV wieku. Wtedy to właśnie Książę Mazowiecki Bolesław V zastrzegł sobie wyłączność na dostawy piwa z Warki na dwór książęcy.
XV wiek to okres rozkwitu piwowarstwa w całym wareckim regionie. Tradycje browarnicze kultywowało tam w owym czasie aż trzydziestu piwowarów.

 Dodatkowe informacje:

Grupa Żywiec S.A.

Justyna Piszczek, Rzecznik Prasowy Grupy Żywiec S.A.
e-mail: justyna.piszczek@grupazywiec.pl
tel: (+48 22) 537 60 00, fax: (+48 22) 537 60 05

Agata Jarczewska, United PR, a.jarczewska@unitedpr.pl, tel. (0 22) 845 24 50

KKS LECH POZNAŃ S.S.A.
Michał Lipczyński
Dyrektor ds. Marketingu
Michal.Lipczynski@lech.poznan.pl

Następne mecze

Piątek 29.11 godz.20:30
Piast Gliwice
vs |
Lech Poznań
Piątek 06.12 godz.20:30
Górnik Zabrze
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory