Lyoness został nowym sponsorem Lecha Poznań. Przedmiotem działalności tej firmy jest obsługa i rozwój programu lojalnościowego pod marką Lyoness. W ramach współpracy nowy Partner Biznes niebawem przedstawi program lojalnościowy pod nazwą "Lech Poznań Cashback Card".
Firma Lyoness została nowym sponsorem Lecha Poznań. Przedmiotem działalności tej firmy jest obsługa i rozwój programu lojalnościowego pod marką Lyoness. W ramach nawiązanej współpracy nowy Partner Biznes już niebawem przedstawi program lojalnościowy pod nazwą "Lech Poznań Cashback Card".
Program ten umożliwi kibicom Klubu otrzymywanie zwrotu pieniędzy z zakupów, a ponadto wraz z każdym zakupem wspierać będzie rozwój Akademii Lecha. Na ten cel przeznaczony zostanie 1% wartości zrealizowanych zakupów u partnerów handlowych Lyoness. Posiadacz Lech Poznań Cashback Card ma do dyspozycji ponad 8 500 punktów sprzedaży w Polsce i ponad 54 000 na całym świecie.
W piątek na INEA Stadionie w Poznaniu odbyła się konferencja prasowa, podczas której poinformowano o nawiązaniu współpracy sponsorskiej pomiędzy Lyoness i Kolejorzem. W jej ramach przez najbliższe trzy lata na rękawkach koszulek meczowych będzie widniało logo Lyoness. Zaprezentowano też program noszący nazwę "Lech Poznań Cashback Card". Jego start planowany jest na maj 2016.
- Do grona Lecha Poznań dołącza kolejny sponsor, wielka międzynarodowa firma, z której usług korzysta ponad 5 milionów ludzi - mówi prezes Lecha, Karol Klimczak. - Podpisaliśmy umowę dobrą dla obu stron, najbardziej cieszy nas fakt, że po raz kolejny zauważona została nasza świetna praca w Akademii, która może zyskać dodatkowe środki na funkcjonowanie, o czym więcej powiedzą też przedstawiciele Lyoness. Witamy na pokładzie i życzymy sobie wzajemnie sukcesów.
- Lech Poznań, to klub z tradycjami, który idealnie wpisuje się w naszą strategię marketingową w Polsce - mówi Silvia Kelemen Weihs, Head of Public Relations Lyoness. - Zaszczytem dla nas jest, że logo Lyoness mogło znaleźć się na koszulkach zawodników obecnego Mistrza Polski. Liczę, że władze klubu a przede wszystkim kibice KKS Lech Poznań docenią nasze starania w rozwój Kolejorza.
- Poza tym "Mocni Razem" jak głosi motto Lecha jest bardzo blisko do naszego sloganu firmowego "Together we are strong" i już sam ten fakt wróży doskonałą współpracę pomiędzy nami - mówi Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland.
O Lyoness
Lyoness jest międzynarodową wspólnotą zakupową, a także programem lojalnościowym dla regionalnego, krajowego i międzynarodowego handlu. Firma reprezentowana jest obecnie w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z programu korzysta już 5,3 mln uczestników robiących zakupy u 54 000 partnerów handlowych na całym świecie. Więcej informacji na www.lyoness.com.
Zapisz się do newslettera